fredag 20 maj 2011

Undret på Lidingön


Farfar hade tänkt gissla sossarna, hudflänga (V), kommunisternas parti, och avsluta med hur verklighetsfrämmande miljöpartisterna är. Men så blir det inte förrän imorgon.

Idag har jag mött mitt barnbarn, min vackre och välskapte sonson och känner att jag har ett ansvar för honom och storebror Viktor. Att kämpa för deras framtid. Att ge dem möjligheter att utvecklas och skapa sin egen framtid. Att de kan stå emot kollektivismen och den politiskt korrekta nivelleringen. Att dessa underbara pojkar kan få njuta bildningens frukter och bli starka och lyckliga individer.

Farfar kommer att kämpa på Farsta torg för sina älskade sonsöner intill han stupar. Han älskar dem och vill ge dem ett bra liv. Mitt privata credo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar